Karaman Mercimekli Bulgur Pilavi + Brokoli ve Havuc







Ben Türkiye´ye geldigim zaman annem sagolsun dönüste yanima Karaman mercimegi koyar. Yada buraya gelirse biraz getiriverir. Aslinda burada Almanya da da aradim . Sadece ekolojik gidalar satan bir yerde bulabildim. Daha denemedim ama renk olarak cok benziyor. Almanyada yasayanlar icin yazayim ismi "Berglinsen" . Türkiye de Karaman mercimegini Karamandan baska nerde bulabilirsiniz, hic bir fikrim yok. Kara mercimek gibi bir görüntüsü olsada daha sismandirlar, kirmizi mercemege oranla daha gec piserler. Tarifi icin buraya tiklayin...

Yorumlar

Beyhan dedi ki…
Suna'cığım pilavın harika.Biz de Ispartalıyız ve çok sık yaparız mercimek pilavını.Bizim tarifte mercimek fazla bulgur daha az olur.Görüntü hemen hemen aynı.Yanında da soğan veya turşu yeriz. Brokoli ve havucun da nefis olmuş.Bayılırım brokoliye.)Ellerine sağlık canım.
Damak Tadı dedi ki…
Canım benim hastalığımdan dolayı gelemedim kusuruma bakm alütfen.Ayrıca geçmiş olsun dileklerin için de gönülden teşekkürlerimi gönderiyorum.
Mercimekli bulgur pilavın ve haşlanmış sebzeler mükemmel bir üçlü olmuşlar süpersin tatlım.Beyhan'cığımın dediği gibi turşuda güzel olurdu bunların yanında.Laf aramızda çok severim turşuyu.
Tatlım aklım sende kalmadı desem yalan söylemiş olurum,keyfin sağlıgın nasıl asıl sen ondan haber ver bana.Senin iyi olman benim iyi olmamdır unutma gönlüm seninle.Tekrar ellerine sağlık,afiyetler olsun..

Sana ve ailene mutlu bir hafta dilkiyorum sevgilerimle..
Damak Tadı dedi ki…
Canım benim hastalığımdan dolayı gelemedim kusuruma bakm alütfen.Ayrıca geçmiş olsun dileklerin için de gönülden teşekkürlerimi gönderiyorum.
Mercimekli bulgur pilavın ve haşlanmış sebzeler mükemmel bir üçlü olmuşlar süpersin tatlım.Beyhan'cığımın dediği gibi turşuda güzel olurdu bunların yanında.Laf aramızda çok severim turşuyu.
Tatlım aklım sende kalmadı desem yalan söylemiş olurum,keyfin sağlıgın nasıl asıl sen ondan haber ver bana.Senin iyi olman benim iyi olmamdır unutma gönlüm seninle.Tekrar ellerine sağlık,afiyetler olsun..

Sana ve ailene mutlu bir hafta dilkiyorum sevgilerimle..
MUTFAK SAYFASI dedi ki…
sevgili beyhan
demek sizde yapiyorsunz bu pilavdan ? seninde dedigin gibi cok lezzetli, yaninda bide tursu!!
yorumun icin tesekkür ederim canim
selamlar
suna
MUTFAK SAYFASI dedi ki…
sevgili gül
Iyiyim canim merak etme beni. Asil ben seni merak ettim, rahatsizlanmissin. Benim kücük kizim Zeytinimde hastalandi gülcügüm. Bogazindan enfeksiyon kapmis öksürüyor. Tesadüf pazartesi sali evdeydimde okula göndermedim, beraber evde kaldik. Yarin yine is günü. Sana selamlarimi gönderiyorum canim, kendine iyi bak
Adsız dedi ki…
Suna'cım bu pilavdan bende oğluma yapacağım çok vitaminli gerçekten ellerine sağlık sevgiler Ebru
Adsız dedi ki…
Ellerine sağlık, pilav değişik olmuş...
Geçmiş olsun Zeytin hanıma..
Sevgiler
MUTFAK SAYFASI dedi ki…
sevgili Ebru ve Nilüfer bende size sevgilerimi gönderiyorum. Suna
Tijen dedi ki…
suna'cigim mercimek dünyanin en güzel yiyeceklerinden bir bence. simdi karaman mercimegini merak ettim arastirayim bakayim nerelerde bulunur.
tijen
MUTFAK SAYFASI dedi ki…
sevgili Tijen banada haber ver, ben biraz bakindim bi bilgi bulamadim mercimek hakkinda. Bekliyorum....
suna

Popüler Yayınlar