23.8.06

Pudingli-Meyveli Tatli



Gecenlerde bir restoranda denedim bu tatliyi. Sonra düsündüm" sanirim bende yapabilirim "diye.. Hatta üzerine birde dondurma ekleyin. Bu sicaklarda soguk soguk iyi gider.. Laf aramizda buralari ciddi serinledi..
Yaz falan yok yani, dünya kupasinda havalar gayet sicakti simdi ise sogudu.. Neyse siz keyfinize bakin.. Tarifi burada...

6 yorum:

beyhan dedi ki...

Çok pratik ve çok lezzetli olduğu belli oluyor.Ellerinize sağlık.Sizler orada kışa girdiniz ne güzel.(Ablam da Almanya'da yaşıyor ondan biliyorum)Biz yanıyoruz,hala daha çok sıcak.
Şimdi biraz diğer tariflerinize de bakmak istiyorum,görüşmek üzere...

susam dedi ki...

Merhaba Sunacım buralarda havalar oldukca sıcak pudinkli meyveli tatlın enfes görünüyor hani elimi uzatsam alıcam ama :) ellerine sağlık frambuazlı meyveleri ekşi meyveleri çok seviyorum yaz iğçin ideal tarifin için teşekkürler hoşcakal.

damak tadı dedi ki...

Selamlar Suna'ğım,
Akşam sana yorumlar yazmıştım fakat bugün baktığımda hiçbiri gitmemiş görünüyordu.Hemen tekrar yazayım istedim canım.

Meyveli puding harika olmuş ordan adeta göz kırpıyor bana,tadı pek bi lezzetli canım çaktırmadan tattım bile..

Sevgilerimi gönderiyorum.

MUTFAK SAYFASI dedi ki...

sevgili beyhan, damak tadi ve susam tatli düsünceleriniz icin cok tesekkürler. bugün yine yagmur yagdi soguk vardi sanirim artik kislik tariflere gececegiz. Bu yazda böyle gecti ama sonbahar genelde güzel gecer. Yapraklar kizarmaya basladimi manzara bir tabloyu andiriyor. hepinize selamlar suna

nunubella dedi ki...

sunacım merhaba canım.tatil nasıl geçti.
tariflerin süper.
sevgilerimle
nunubella

damak tadı dedi ki...

Sevgili Sunacım,
Sana ve ailene çok güzel bir hafta sonu diliyorum.Her şey gönlünce olsun.

SEVGİLER
GÜL