Cilekli Rulo Pasta



Bu pastayi yapmaya aniden karar verdim. Yok yok yanlis oldu, aniden denmez aslinda. Buzluklarda satilan hazir olanlarindan zaten arada bir alip yiyorduk. Kendim yapsam nasil olur diye yillarca düsündüm. Sanirim sadece düsünmekle kalmisim bugüne kadar. "Acaba keki sararken kirilirmi?" gibi korkulardan dolayi sanirim uzunca bir süre cesaret edememisim. Iste oluyormus, kekide kirilmiyormus. Lezzeti ise hic fena degil. Sade, hafif, birde meyveli oldugu icin bence dahada güzel. Hizli ama lezzetli ve güzel görünen bir pasta yapmak istiyorum acaba ne yapsam diye düsünürseniz iste tam dogru yerdesiniz. Ben fazla süslemedim, üzerine krema da eklenebilir yada baska süsler. Ama vaktim yoktu o ayrintilara, artik süslemeler herkesin kendi zevkine kalmis zaten. Tarifi burada..

Yorumlar

Popüler Yayınlar