11.2.08

Hamur acalim

Merhaba Şenay,

"1 Kg hamuru nasil yogurayim, yufkayi nasil acayim?" diye sormussun. 1 kg un belki baslangic olarak cok gelir, bence sen ilk önce 2 su bardagi una biraz tuz serp, ílik bir bardak süt ve su karisimi ile hamurunu yogur. Istersen bir damlada maya ekle. Böylelikle 3-4 bezelik bir hamurun olur. Bu bezeleri acip, ilk denemelerini yapabilirsin. Senin bu konuyu sorman üzerine bende senin icin iki üc bezelik bir hamur yogurdum, actim. Zeytinim de görüntüledi. Insallah sana azicik yardimci olabilmisimdir. Sevgilerimle...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sunacim, cok sevindim. Tesekkür ederim, inanki cok mutlu oldum. Benim icin zahmet edip yufka actin, ellerine kollarina saglik. Deneyip sonucu bildirecegim sana, nede olsa sirada yugoslav böregi var :-) Tekrar tesekkürler, gercekten cok mutlu oldum. SAGOL!!!
Sevgiler
Senay