2.11.07

Mehmetcik, sen bizim herseyimizsin!!




Sehitler ölmez, vatan bölünmez.

Bir tek sehit haberinde bile yayinini kesmeyen, yayin akisini degistirmeyen, sarkisina türküsüne devam eden, bu konuda gereken hassasiyeti ve edebi gösteremeyen, her türlü yayin ve görsel basini, sahis ve kurumlari kiniyor, onlarin Türklügünden süphe ediyorum.

Ne mutlu bana Türk dogmusum, gecmisim ve gelecegim kültür, tarih , islam, edeple dolu.

Gecmisi, birligi, edebi olmayan bir toplulugun (örnegin Amerika) cocugu olmadigim icin Allaha sükürler olsun.

Allah-ü Teala; Mehmetcigimizi korusun, rahmetini onlarin üzerine kilsin, onlari her türlü düsmandan korusun, amin.

Cumhuriyetimizin 84. Yili kutlu olsun!!

1 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Suna'cığım canım,seni kocaman öpüyorum tatlım.Bu aralar çok yoğun olduğum için seni ihmal ettim biliyorum.Kusuruma bakma lütfen.

Allah Vatanımızı ve Mehmet'ciklerimizi korusun.Onlar senin de söylediğin gibi bizlerin her şeyi.Aramızdan ayrılan şehitlerimizin ruhları şad olsun.

Sevgilerle