14.5.07

Zeytin´in dogum günü


Bu pazar kücük kizim Zeytin´imin dogum gününü kutladik. Dogum günü kutlamayi cok seviyor, ama büyümek istemiyor, evin kücügü olarak kalmagi düslüyor. Dogumgünü menüsünde birkac zeytinyagli, birkac hamurisi, iki salata ve iki pasta vardi. Yanliz pastalarin birinin fotografini tek basina cekmeyi unutmusum. Onun tarifini bir dahaki sefere vermeye gayret edecegim. Diger tarifleri bir baska gün yazacagim insAllah. Bugün vakit ancak buna yetti
Yaprak sarmasi
mayali pogaca


kisir
käsekuchen (peynir pastasi)
zeytinyagli barbunya
mercimekli börek
köy ekmekli börek (safiye abladan)










11 yorum:

Tuba dedi ki...

Sevgili Zeytin'e mutlu mutlu uzun yillar diliyorum Suna'cigim. Sevgilerimle, bu arada mamalar super gozukuyor.

damak tadı dedi ki...

Suna'cığım,
Canım benim,biricik arkadaşım..
Gecikmeli olarak anneler gününü kutlayıp yanaklarından öpüyorum.

Zeytin'ciğe nice nice yıllar diliyorum siz sevdikleriyle birlikte.Allah bahtını da açık eder inşallah..

Harika şeyler yapmışsınız Suna'cığım.Bak bak içim gitti resmen,ellerinize sağlık tekrardan.

Tekrar mutlu yıllara diyoum ve harika bir hafta diliyorum szilere canım.


Sevgilerimle,

öznur dedi ki...

zeytinin dogum gününü kutlar saglikli uzun ömürler dilerim.sunacigim cok güzel nefis seyler hazirlamissin bende orda olmak hepsinin tadina bakmak isterdim eline saglik

MUTFAK SAYFASI dedi ki...

Cok sevgili Tuba,
canim ziyaretin ve güzel dileklerin icin ne kadar mutlu oldum anlatamam. Allah iyi dileklerini sendede yasatir insallah.
cok sevgiler canim
suna

MUTFAK SAYFASI dedi ki...

sevgili Gül,
agzindan bal damliyor deyimi galiba seninle örtüsüyor. Ne kadar güzel cümleler ile hitap ediyorsun, Kizim icin dileklerini Allah kabul eder insallah.
Yüce Yaradan sana ve sevdiklerine cok güzel günler yasatir insallah.
cok sevgilerimle
suna

MUTFAK SAYFASI dedi ki...

Öznurcugum uzun zaman oldu görüsemedik, Stuttgarta ve bu tarafa yolun düserse beklerim. Ziyaret edersen cok memnun olurum. Kizim icin dileklerini Rabbim kabul eder insallah, Allah cocuklarimizi saglikli, edepli insanlar olarak yetistirmeyi nasip etsin. Sana ve ailene cok güzel günler dilerim.
sevgilerimle
suna

OZAY dedi ki...

GULE YORUM BIRAKIRKEN SENİ GORDUM VE ZIYARETİNE GELDİM.ZEYTINE HAYIRLI YAŞLARDİLERİM ZIYARETİME BEKLERİM SEVGILERIMLE

one ben bir sey dedi ki...

Sunacığım,

Kızınızın doğum gününü kutluyorum sağlıklı mutlu nice seneler diliyorum.İade-i ziyaret için çok teşekkürler.
sevgilerimle.

Oznur dedi ki...

ya kizinizin dogum gunu kutlu olsunda, adi gercekten zeytin degil dimi? yani bu gercek olamaz diye dusunuyorum, dalga mi geciyorsunuz, yoksa bu verdiginiz nick mi? Yani ciddi anlamda merak ettim,aydinlatirsaniz sevinirim. Birde peynir??

MUTFAK SAYFASI dedi ki...

Merhaba Öznur,
kücük kizim esmer, büyük kizim beyaz tenli oldugu icin teyzeleri böyle hitap etmeye basladi, kücüklüklerinden beri, bizde arada bir zeytinle peynir diyoruz onlara...
sevgilerimle
suna

Oznur dedi ki...

cok sagol aydinlattigin icin, acaba gercek olabilir mi diye dusundum bir an.
Allah uzun omurler versin ikisine de, sevgiler...