3.10.06

Sicak Cukulata (Heiße Schokolade)


Kizlar havalarda soguyunca sicak icecekleri tercih ediyorlar. Bana "anne sicak cukulata yaparmisin bizim icin" diyince ; babalari " evde yapilirmi?" seklinde yorum yapinca bende denemekten ne cikar diye düsündüm. Ve sonuc olumluydu. Ama ben birkac kere daha yapinca en güzel yapimini tuttururum diye ümit ediyorum. Kizlar begendi, orjinaline benziyor dediler. Gercekten havalar soguk olunca iyi gider bu tür icecekler. Sizde denemek isterseniz tarifine buradan ulasabilirsiniz...

4 yorum:

damak tadı dedi ki...

Canım benim sen yaparsın da olmaz mı,ne de güzel olmuştur..Kızlara afiyetler olsun,öperim o bıcırıkları ben.))Sayfana her girişimde içim açılıyor tatlım ne de güzel olmuş inan.Ellerine sağlık,sevgilerimle..

damak tadı dedi ki...

Sunacığım,
Canım sana ve ailene çok güzel bir hafat diliyorum.Kendine çok iyi bak,bu aralar yoksun merak ettim.Kocaman öpüyorum,sevgilerimle..

damak tadı dedi ki...

Suna'cığım,
Şekerim yoksun merak ettim,umarım herşey yolunda gidiyordur.Kendine iyi bak fazla yorma kendini.Sevgiler,öpüyorum..

damak tadı dedi ki...

Senin ve ailenin bayramını kutlayıp, sağlıklı ve mutlu nice bayramlar diliyorum tüm sevdiklerinle... Sevgiler


Yoksun merak ediyorum seni tatlım..